The Namm Show 2011 - święto muzyków już blisko
- Szczegóły
NAMM Show 2011 (skrót utworzony z pierwszych liter: National Association of Music Merchants) to organizowana co roku w kalifornijskim Anaheim a dokładniej w centrum konferencyjnym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Produktów Muzycznych cykliczna impreza, podczas której znane oraz mniej znane koncerny muzyczne zajmujące się projektowaniem i produkcją profesjonalnych urządzeń studyjno - estradowych oraz oprogramowania muzycznego (w sumie ponad 1500 wystawców) zaprezentują wszystko, na czym pracowali przez ostatni rok.
Anaheim to miejsce w którym swoje światowe premiery zaprezentują największe, miejsce na które swój wzrok skupią pasjonaci, hobbyści, ludzie muzyki....
Dla nowych wystawców to znakomity sposób na zaistnienie na rynku muzycznym, zaprezentowaniu się szerszej rzeszy publiczności - dla zwiedzających - to możliwość spotkania oraz bezpośredniej rozmowy z developerem ulubionej aplikacji czy instrumentu...
Czytaj więcej: The Namm Show 2011 - święto muzyków już blisko
Roland Juno-Gi NAMM 2011
- Szczegóły
Najnowsze dziecko Rolanda cechuje 128-głosowa polifonia, potężny wyświetlacz (240 x 64) , szereg znakomicie oznaczonych kontrolerów/operatorów na potrzeby pełniejszej kontroli nad brzmienem instrumentu. JUNO Gi przystosowany został do gry na żywo. Dzięki przyciskom Tone category w łatwy sposób odnajdziemy interesujące nas brzmienie.
Roland na targach NAMM SHOW 2011
- Szczegóły
Wylistujmy zatem produkty, które zaprezentowane zostaną na stoisku Rolanda:
- Syntezator JUNO Gi z cyfrowym rejestratorem
- Cyfrowe piano RD-700NX
- Syntezator naramienny AX-Synth
- Oprogramowanie zwiększające możliwości syntezatora GAIA SH-01
- CUBE XL - czyli seria gitarowych wzmacniaczy
- Zestaw kostek BOSS ST-2 oraz ST-6
- Trzy cyfrowe pianina oznaczone odpowiednio: FP-7F, HPi-6F, HPi-7F
- Klasyczne organy C-380
B.Serrano - Radium
- Szczegóły
Togu Audio Line TAL - Reverb 3
- Szczegóły
{audio}http://kunz.corrupt.ch/mp3/reverb3_preview.mp3{/audio}
Pogłos typu plate charakteryzuje się jasnym, lekko metalicznym brzmieniem. Sprawdza się szczególnie w muzyce pop. Najczęściej jest używany do ścieżek wokalnych i perkusyjnych (użyty do śladu werbla może dodać mu głębi i charakteru, bez efektu nadmiernego pogłosu).
Daniel Kandli - tworzenie charakterystycznej ścieżki basu
- Szczegóły
(Daniel Kandi to producent i DJ z Danii, a początki jego kariery sięgają 2000 roku, kiedy tworzył muzykę, kryjąc się pod pseudonimem DJ Mendoza. Na początku interesowała go muzyka eurohouse i taką też zajmował się w projekcie Hit\'n\'Run, który współtworzył razem z Fritz\'em Niko. W 2005 roku z kolei, połączył swoje siły z Andersem D. Mikkelsenem, tworząc kolektyw Aurelius (wydali tylko jeden singiel, „Sorrow”). prawdziwy przełom nastąpił jednak rok później, gdy Daniel wysłał swoje demo do Above and Beyond, a niedługo potem podpisał kontrakt płytowy z labelem Anjunabeats, wydając w nim pod koniec czerwca 2006 roku znakomite nagranie „Breathe”, które gościło na niemal wszystkich parkietach świata. Potem przyszedł czas na kolejne, solowe produkcje Daniela, którymi potwierdził swoją pozycją w trance’owym świecie („Child”, „Make Me Believe”, „Turnmills”), a nawet ją poprawił, gdyż kolejne single biły rekordy popularności poprzedników. Jego nagrania są promowane podczas największych imprez i eventów przez gwiazdy muzyki trance, jak Armin Van Buuren czy wspomniane Above and Beyond.)
Obejżyj koniecznie poniższy tutorial - w którym to zaprezentowano kolejne etapy tworzenia linii basowej w oparciu o Fl Studio oraz wtyczkę Sylenth.
Czytaj więcej: Daniel Kandli - tworzenie charakterystycznej ścieżki basu
Elektrostudio - Analog Synths Pack
- Szczegóły
Prezentacja możliwości brzmieniowych tutaj.
Voxengo - GlissEQ
- Szczegóły
Strona 223 z 394