Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT:

O:Gwarancja na sprzęt Shure zakupionego w Wielkiej Brytanii 2011/03/15 06:21 #11620

  • N.E.X.
  • N.E.X. Avatar
  • Wylogowany
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Posty: 2600
  • Otrzymane podziękowania: 330
Tak, nie wiem jak w przypadku Shure, ale praktycznie każda większa firma na jaką się natknąłem respektowała każde swoje produkty niezależnie od pochodzenia - można było naprawiać polskie w USA, w Polsce z Japonii itd. Oryginalny serwis, jeżeli taki istnieje powinien przyjąć wszystko, ale fakt, że lepiej się upewnić bo to chyba nie jest ich ustawowy obowiązek tylko wola warunków gwarancyjnych producenta ;). Normalnie trzeba by było zwracać towar sprzedawcy z tytułu rękojmi, czyli tam gdzie został kupiony - co jest ustawione nie tylko u nas. Bez markowe produkty także ;).

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez N.E.X..
  • Strona:
  • 1
  • 2
Zasilane przez Forum Kunena