Steinberg - WaveLab 7.0.2 edytor plików audio
- Szczegóły
![Steinberg - WaveLab 7.0 edytor plików audio Steinberg - WaveLab 7.0 edytor plików audio](/images/stories/nowe/vsti_logo/steinberg.jpg)
Czytaj więcej: Steinberg - WaveLab 7.0.2 edytor plików audio
MusicLab - RealLPC
- Szczegóły
MusicLab to firma specjalizująca się we wtyczkach symulujących brzmienia gitar. Na dowód, że tak własnie jest, producent prezentuje wirtualną wtyczkę RealLPC - która ma pełnić rolę wirtualnego gitarzysty - a dokładnie odtwarzać brzmień Gitary Les Paul Custom.
Gibson Les Paul Custom to jedna z odmian gitary Gibson Les Paul (jej potężniejsza wersja) wykorzystywana między innymi przez takie osobistości jak: Wes Montgomery, Al Di Meola, Pat Metheny, Chuck Berry, Jeff Back, Peter Frampton, The Beatles, The Rolling Stones, Led Zeppelin, B.B.King, Bob Marley, Eric Clapton, Carlos Santana, Gary Moore, Eddie Van Halen czy Lenny Kravitz.
Wtyczkę RealLPC VST cechuje innowacyjne podejście do modelowania brzmienia gitary jak i technik emulacji z wykorzystaniem klawiatury sterującej. Dzięki zastosowaniu unikalnego trybu gry, oraz prostego w użyciu layoutu klawiatury jak również zaawansowanych przełączników, mamy możliwość jednoczesnego stosowania środkami ekspresji (różne techniki artykulacji, wliczając następujące techniki (mute, bridge mute, harmonics, pinch harmonics, unison bend, strumming, picking, chord chopping, scrape i wiele więcej)
Źródłem brzmień są wysokiej jakości surowe sample nagrane bezpośrednio przy użyciu przystawek Les Paul Custom.
RealLPC VST wyposażono w potężny manager patternów oparty na pełnej bibliotece MusicLab Guitar Pattern Library. Korzystanie z biblioteki sprowadza się do wskazania interesującego nas wzoru, skopiowania, uruchomienia sequencera hosta (wciśniecie przycisku Play) po czym rozpoczęcia gry na klawiaturze MIDI.
Tryby gry: Solo, Harmony, Chords, Bass&Chord, Bass&Pick, bezpośredni.
Każdy, kto zakupi RealLPC otrzyma dodatkowo program IK Multimedia Amplitube 2 DUO. Wtyczka RealLPC dostępna będzie na platformy Windows oraz Mac OS X za równo w wersji stand alone jak i VST, AU, czy DX - również wersje 64-bitowe. Wersja download (200 MB danych), wersja retail zawiera dodatkowo wydrukowaną instrukcję obsługi dostępną w językach: angielskim, niemieckim oraz japońskim.
Źródło http://www.musiclab.com
Arturia - Jupiter-8V
- Szczegóły
![Arturia - Jupiter-8V Arturia - Jupiter-8V](/images/stories/nowe/arturia.gif)
Native Instruments - Absynth 5.0.3
- Szczegóły
![Native Instruments - Absynth 5 Native Instruments - Absynth 5](/images/stories/nowe/vsti_logo/ni.jpg)
Native Instruments - Kontakt 4.2.2
- Szczegóły
Kontakt 4 to najnowsza wersja znanego samplera ze stajni Native Instruments. W wersji 4.0 zaimplementowano technologię ekspresji - Authentic Expression Technology (AET) odpowiedzialnej za dynamikę oryginalnych brzmień. Kontakt 4 przełamuje bariery związane w wykorzystaniem samplera kontakt na żywo a to wszystko dzięki zastosowanej technologii kompresji próbek (zastosowanie formatu NCW - redukuje wielkość próbek do 50%.).
Audio Damage - Phosphor
- Szczegóły
Phosphor w formacie VST/AU ze stajni Audio Damage to nowa propozycja instrumentu wtyczkowego zaprogramowanego na wzór cyfrowego syntezatora addytywnego alphaSyntauri - pierwszego na świecie instrumentu, który wymagał do pracy komputera domowego. Pierwowzór zaprojektowany został w roku 1979 przez firmę Syntauri Corporation. Mózgiem instrumentu był computer Apple II. W czasie, kiedy za inne cyfrowe instrument trzeba było zapłacić 40000 dolarów alphaSyntauri dostępny był w cenie poniżej 1500 zielonych (cena nie uwzględniała komputera Apple II).
XILS-lab - polyKB II
- Szczegóły
![XILS-lab - polyKB nadchodzi XILS-lab - polyKB nadchodzi](/images/stories/nowe/vsti_logo/xilslab.jpg)
Rob Papen - Blue 1.9 VST
- Szczegóły
![Rob Papen - Blue 1.9 Rob Papen - Blue 1.9](/images/stories/nowe/vsti_logo/robpapen.jpg)
Image Line - Ogun oraz AutoOgun
- Szczegóły
Ogun to wtyczka skierowana do poszukujących bogatych metalicznych brzmień. Syntezator pozwala na generowanie ponad 32000 harmonicznych modulowanych za pomocą funkcji "mapowania harmonicznego" dzięki czemu użytkownik ma pełną kontrolę nad brzmieniem.
H.E.Audio - Poetic Guitar-Rainlotus (PGR) VST
- Szczegóły
Poetic Guitar-Rainlotus (PGR) to część serii wtyczek firmy H.E. Audio a dokładniej mówiąc jedna z trzech wtyczek wchodzących w skład kolekcji Poetic Guitar. Wtyczka PGR stanowi bogate źródło akustycznych brzmień gitarowych. Ich źródłem jest pokaźnej wielkości biblioteka próbek (1,3 GB). Nagrań zrealizowano w jednym z najlepszych studio nagrań w Chinach. Wszystkie próbki zsamplowano na 12 poziomach głośności (velocity) przy zastosowaniu bogatej gamy technik gry. Interface wtyczki stanowi zdjęcie realnej gitary. Brzmienie dodatkowo upiększymy dzięki wbudowanej jednostce efektowej na która składają się następujące moduły: Reverb, Delay, Chorus, Transposition, Compression, EQ oraz Overdrive.
Czytaj więcej: H.E.Audio - Poetic Guitar-Rainlotus (PGR) VST
Leslie Sanford - Cobalt v1.0
- Szczegóły
Cobalt to dość leciwy syntezator wtyczkowy, którego premiera miała miejsce jeszcze w 2007 roku. Być może niektórym wtyczka jest znana pod nazwą LiveWave, jednakże zbyt duże podobieństwo nazwy z syntezatorem Lightwave firmy Creamware wymusiło na producencie zmianę nazwy. Nazwa syntezatora pochodzi od nazwy pierwiastka będącego lśniącym, srebrzystym metalem. Cobalt jest syntezatorem hybrydowym. Tego typu syntezatory hardwarowe zdominowały rynek w latach 80-tych. Wszystko za sprawą stale rozwijającej się technologii, która umożliwiła producentom projektowanie instrumentów łączących technologie analogową z cyfrową, Najbardziej znane syntezatory hybrydowe:
Strona 21 z 71